Kan inte sova.. (update)

Är inte ett DUGG trött! Vad är det för fel på mig??
Jag knapade ihop en lista över Dennis sjukdomar, vill ni se? Det får ni i alla fall :)

2007
sept: antibiotika efter operatiton

2008
januari: Öroninflammation
februari: Lunginflammation
Långvarig hosta (3månader)
mars: 3 dagars feber plus utslag
magsjuka
april: femte sjukan
öroninflammation
maj: öroninflammation
juli: öroninflammation
aug: kissade blod, inlagd tre dagar, fick antibiotika
sept: öroninflammation
nov: öroninflammation
dec: RS virus
virus-lunginflammation
infektion
2009
jan: öroninflammation
mars: öroninflammation
virusinfektion med mässlingliknande utslag över hela kroppen
öroninflammation
halsfluss
öroninflammation
april: halsfluss
öroninflammation
maj: halsfluss
falsk krupp

Får vi inte en tid till operation om att sätta in rör nu nästa vecka så trycker jag in ett rör någonannan stans på läkaren.. Ni håller med mig väl? Tyck nu lite synd om mig och speciellt Dennis.. Sen ska ni hålla era tummar, helst dygnet runt, om att han kan få vara frisk hela sommaren.. Han ska ju dock få vaccin sprutor nästa vecka så han lär väl bli skitdålig efter det.. Men men tänk positivt!!
Nu ska jag lägga mig i sängen och se på Seinfeld, hej svej!
............................................................................
Tror ni inte på f*n, en halvtimma efter jag postat detta inlägg hör jag Dennis hosta som en GALNING! (ingen krupp hosta dock) Lovar mig själv att ALDRIG mer prata om hans sjukdomar.. promise!! (nu när jag lovat så fint kan han väl slippa bli sjuk nu, vi kan hoppas på att det är en blomfluga som åkt ner i halsen på honom, pleeeezzzz..)

Upp och sova var det ja..

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo tack jag vakna allt och hörde detta.. Nu i morse när jag var ute och gick så höll jag på att flyga bort.. Haha, så var en bra träning nu i morse att gå i mot vind.. :)

2009-05-27 @ 09:18:43
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: Anonym

stackars lille Dennis. hoppas han blir friskare framöver.

2009-05-27 @ 13:06:34
Postat av: Carolina

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 18:30:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0