Vi vann

Ja vi vann matchen, det var skönt. Men jag spelade som en kratta, medans syster bara blir bättre och bättre :)
Nu ska jag ta mig en dusch innan sängen. Hoppas nu dennis inte får ett återfall och får feber i morgon igen.. Men varit feberfri sedan i går vid lunch så det ska nog gå bra tror jag... Min svärmor kan inte passa då hon fått kräksjuka..  MÅSTE MÅSTE gå dessa dagar som är kvar nu.. Annars får väl läraren hitta på något annat som jag kan göra hemifrån.. Ja ja nu hoppas vi på de bästa.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Madde

What?!?! Har du frågat om du får lägga ut sådan hemska bilder? Gahh.. Efter mitt härliga spel idag tycker jag allt jag va värd en bättre blid dock.. ;)

2009-03-02 @ 21:26:58
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0