snö snö snö

Idag började det snöa rejält vid två tiden! E skottade tom när han kom hem. Efter maten traskade vi ut med pulkan och gick en bit till en perfekt pulka backe. D älskar verkligen att åka, fast det roligaste är sekunderna innan man puttar iväg honom, då skrattar han som bara den. Pirrar nog nervöst i magen när han vet vad som komma skall! :)


Nu ligger D och hostar lite imellanåt där uppe i sin säng.. Blir han sjuk av att vara ute i snön en timme blir jag galen.. Han var varken blöt, kall eller svettig så hur det har gått till vet jag ej.. Men nu ska jag inte tänka så, klart han inte blir sjuk igen!

I morgon är jag och Dennis lediga. Jag är sugen på att åka och bada men som sagt.. Risken att han blir sjuk är stor. 100%-ig nu, efter varje gång vi badat i badhus har han blivit sjuk.. Vågar nog inte chansa..

Nej nu ska jag och E plugga ikapp!
(han ska på kurs i åre i 6 dagar, åker på söndag. Någon som vill bo med mig? MARIA??!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0