sjuuuuuuuk, igen.. D alltså.. Eller han blev väl aldrig frisk..


Min prickig korv. Vet inte om det syns så bra på kortet men i morse vaknade han med prickar över hela kroppen, såg ut som mässlingen typ.. Var dock en öroninflammation och virus som gett prickarna.. Ingen dagmamma för honom på resten av veckan..


Schyyyssss! Sluta tjata mamma, nu vill jag lägga mig och sova! (Han var vaken ca 3 timmar idag.. på HELA dagen..)


ööhh?


Nu räcker det, nu vill jag se hur korten blev!



Nu blir de sängen, tröööött idag.
Natti natt

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud va han växer fort :) tyckte inte det var längesen ni fick honom :) hoppas han blir frisk snart! Kram

2009-03-04 @ 00:35:33
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0