nu jäklar!

Nu har jag bestämt mig. Fram till Dennis två årsdag ska jag gå ner tio kilo. Nu är jag taggad till tusen, har bytt gym från sats till sportlife igen och nu skall verkligen graviditets kilona som aldrig försvann försvinna! Jag har två stora mål detta år, alltså tio kilo minus fram till den 6 september och innan jul ska jag sluta snusa. Nu får det vara nog. Det handlar inte om att det är dyrt med snus, för det är det inte, utan att jag blivit tokig det senaste. Ibland måste jag somna med en snus i käften för att kunna sova. Detta har gått för långt nu.
Varje dag ska jag skriva vad jag gjort för motion och varje söndag ska jag väga mig. Inte köpa något godis, även om jag självklart kommer att äta ibland. Jag lagar redan ganska bra mat tycker jag så där behöver jag inte ändra så mycket. Kanske inte laga så god mat som jag gör nu, för då tar man mindre portioner ;)
Jag hoppas och tror att jag klarar detta!

Ja ja nog om det :)
Ska faktiskt se på tv nu. Är lite trött.
Hej svej!


Dagens motion:
3 serier bowling

Kommentarer
Postat av: Maria

Applader!!! Du kommer fixa detta latt som en platt!!! Sjalv skulle du bli forvanad om du sag mig nu. har gatt ner nyp 2 storlekar. Har inte direkt gymmat.... racker att mocka skit a leva som en hund!! de e iaf billigare... :-) :-)

Puss a kram!!

2009-03-31 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0