min gubbelubb är hemma igen

Idag hämtade jag min son hos dagmamman klockan 15, efter att inte ha sett honom på tre dygn. Man hinner sakna mycket under den tiden ska ni veta! När jag kom för att hämta honom fick jag så mycket pussar och kramar så man kunde tro att han inte sett mig på en månad. Han skrattade hela tiden. Ropade glatt "-Eyydå da eyydå da!!" till dagmamman och alla barnen och vinkade frenetiskt. Gullunge! Sedan har han varit super duper glad sedan vi kom hen och skrattade till och med högt innan han somnade. Han är så go och glad när han är frisk! Nu hoppas vi att han inte blir sjuk på lääääänge.. (bara för att jag säger detta får han väl vattkoppor eller nåt..)


18 månader sen


Nu. Ganska stor skillnad i storlek på gubben. Fast jag ser lika störd ut ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0