jippi!

Å va skönt, jag blev lokalt antagen till dryckeskunskapen!! Gött att läsa en hel termin, hade jag fått bestämma hade jag helst läst dubbelt i höst.. År 1, termin 1 och år 2 termin 1.. Får se om det går att ordna. Med tanke på att de flesta kurserna är mega slappa skulle de kanske gå..År 2 termin 1 är bara en kurs på 30p på handels.. Glenn är ju grym på ekonomi så han blir tvingad att hjälpa mig i så fall :)

Idag har jag gjort ganska mycket.. Pluggat några timmar på bibblan, käkat tacos med Evelina, storstädat toaletten och bowlat. Jag tänkte slå rekord idag, gjorde sex strike i en serie, varav 4 på rad. MEN spärrade som en potta skit.. Resultat 181.. Piss.. Kände dock av min trötthet och var helt snurrig i huvudet..

Nu ska jag häva en cola, gå upp i sängen och lära mig ca 30 mikroorganismers namn, celltyp, grupp och i fall de ger infektioner eller förgiftningar.. Hatar korvstoppningsplugg.. Känns så menlöst, jag vill lösa tal och sånt :) Men jag har ju som sagt en askul kurs efter denna!!

Lider med min man som pluggar och pluggar som en galning uppe i Åre.. Han är dock grym på inlärning så jag är inte orolig att han ska kugga :)

I morgon blir det en heldag i skolans bibliotek!

Natti natti till er lyllosar som kan somna nu med gott samvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0