Jag är grym

Har inte tid att blogga, mycket plugg nu! Idag har det faktiskt blivit 4 timmar i sträck och ska bli några nu på kvällen också. Det börjar fastna, plus att man kommer ihåg mer och mer, jag har ju faktiskt läst typ detta förut.. MEN det jag ville säga nu var att jag slog rekord idag på korpen matchen. I första serien slog jag 232!! Erkänn att jag är grym..! Jag började med en spärr, sedan tre stikes, TVÅ åtta hål på rad, fortsatte strike tills i sista slaget i tionde rutan då jag slog en sjua. Helt jäkla bäst. :) Tänk om jag inte fått hål, utan spärrat i stället då hade jag fått sjukt mycket poäng. Ok nog med skryt ;)
Nu ska jag pluggeliplugga!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fan va du e BAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

As grymt ju!!!!! Nej nu maste jag ju verkligen komma hem a borja spela igen!!! De har gar ju inte!!! ;-) Men nu kan du INTE saga nej till A-laget langre!! Du e ju typ topp 3 med den scoren!!

Saknar er en massa!!!!!!!!!! Skulle ringt igar men hade en "vill inte traffa nagon" dag igar. Ska fixa telekort a sla en pling! Jag lovar!!!!!!

Jatte mega kram till er alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-23 @ 20:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0