inte lönsamt..

Skulle hämta pojken klockan 14 hos dagmamman idag men jag slutade tidigare. Ringde innan för att höra så han inte sov, men då skulle de precis äta så hon bad mig komma en timme senare.. Det var inte så bra.. För då gick jag en kringelikrok väg till brunnsparken och där ligger det hur många roliga barnklädes butiker som helst.. Ska inte köpa så mycket kläder på de stora kedjorna mera, de byter inte ut sina sortiment så ofta, oftast dålig kvalite plus att kläderna inte alls är lika fina som i små butikerna. Strosade runt i många och gick på spårvagnen x antal pengar fattigare.. Fast ett par byxor och tre tröjor rikare :)
Skulle ta bilder på honom i sina nya outfitar men han bara skrattade som en tog när jag tog upp kameran och direkt jag skulle knäppa av ett kort så sprang han iväg. Busungen!

I morgon ska han vara hos dagmamman från 11-17 men syster ville hämta honom tidigare, och det får hon gärna. Själv måste jag och min projekt polare skriva klart vårat arbete..

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0