Detta såg ...

Detta såg jag utspela sig på coop forum:

En mamma gick runt i affären med sin unge. Han kan inte ha varit gammal för han gick inte fort. Mamman hade mycket kläder på sig och såg ut att vara väldigt svettig av att antingen bära på ungen eller springa efter den. (hur kan man gå till affären utan vagn, och har man ingen barnvagn tar man väl en kundvagn??) Ungen verkade lite smågnällig, inte så konstigt då klockan var mycket! Eller ja, hon var väl runt halv sju, men de är väl sent för ett barn? Sedan ser jag den smarta morsan gå mot naturgodiset och ställer ner ungen, medans morsans kompis (eller lesbiska partner vad vet jag) börjar plocka till sig godis. Ungen får STOOORA ögon och vill så klart ha. Morsan säger nej och ungen börjar skrika. Jag ser paniken tränga sig på mamman som säger:
-Men du, man måste betala för godiset, du får smaka sen. Sluta gråta nu.
ÖÖhh, som att en sån liten unge kan fatta något sådant? Jag ser att det inte bara är jag som stirrar, så j**la jobbigt med ungar som skriker i affärer!
Mamman går svettigt vidare mot kassan, och slänger hastigt med en tablettask på bandet. Ska säkert användas som muta..:
-Va duktig du var som inte skrek såååå mycket i affären, här får du lite godis!
Ha ha korkat.
Eller så gav hon tablettasken när de kommit hem som en present för att ungen drack upp sin medicin utan ett knyst.. Ja hur ska jag veta? Jag anar i alla fall att barnet fick sina tänder rejält borstade innan nattningen..


Kommentarer
Postat av: Madde

haha faan va du är sjuk!!! :D

2009-03-06 @ 19:28:21
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: anonym...

du kanske inte ska lägga dig i andras liv.... jag skulle också köpt en tablettask till mitt barn om det var med och handlade. jag tycker inte denna händelsen är något att bli upprörd över.

2009-03-06 @ 21:51:07
Postat av: callo

Ha ha du anonym, mamman i historien är jag själv :)

2009-03-07 @ 08:13:10
URL: http://callo84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0