Aldrig blir det som man tänkt sig

När jag börjar nio måste jag alltid väcka dennis tio över sju, och då är han så trött så trött..  Idag börjar jag tolv och D får sova hur länge han vill. Tror ni inte han vaknar halv sju då? Den tiden jag går upp varje skolmorgon.. Så ingen sovmorgon för varken mej eller pojken. Men vad gör det när han är superglad? Då piggnar man till själv också vill jag mena!

Klart man inte kan bli sur över att man inte får någon sovmorgon när man ser detta leendet hela tiden :)


När han ska se allvarlig ut så trycker han ut hakan, ser för roligt ut.

En av tröjorna jag köpte igår, snygg va? Från polarn och pyret.

Nu ska jag bygga lite torn. Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0