Två skoldagar kvar..

Började dagen mad att gå upp 06:00. Finfint väder så det var bara att ta på sig shorts och linne. Iväg till mölndal och göra datortomografiundersökning av mina bihålor, åka till backaplan, parkera bilen och ta vagnen in till skolan. Stenhårt plugg i fem timmar med två as sköna tjejer i klassen. Så tråkigt att en ska hoppa av (fast hon bor i gbg så vi kan ses ändå) och den andra ska börja tredje terminen nu till hösten medans lilla jag ska gå första terminen på programmet..
Sedan åkte jag till backaplan igen, nu för att köpa några linnen till mor. Råkade visst köpa något till mig också:
 
Söt va? Sitter jätte fint, ska bli en klänning brud i sommar, det har jag aldrig varit :)

Blev även ett snyggt partyparty linne: ( de är inte så långt som det ser ut, ser ut som en kort kort klänning ju!)
 
Köpte inte en pinal till Dennis, det är mycket mycket ovanligt. Tror aldrig de har hänt förut att han inte får minst ett klädesplagg när jag gått i affärer. Var såååå nära att köpa ett par jätte fräcka jeans som var på rean, plus att jag hade halva priset på det priset. Men han har så mycket byxor så det fick vara! Han fick i stället ett par jätte snygga adidas sneakers, modell converse, av min syster idag! Hoppas hon lägger in bild på sin blogg så får ni se, hur coola som helst!

Igår käkade vi i stan, jag tryckte i mig en "rocky burger" med mozzarella, bacon och pommes. Mums! Idag åt vi middag på torget, oxfilé och gratäng, undrar vart de blir i morgon ;)

Jo de har jag inte sagt, eftersom vi läser om hur bra det är att ha en digital kött termometer när man lagar kött, så skickade jag gubben på uppdrag. Jag sa att han kunde åka till konsum och köpa en. Han kommer hem med en OBH nordica termometer, som är SLADDLÖS!! Alltså man kan ha den i byxlinninen och den har en räckvidd på 350m, helt sjukt. (det är en en sändare som sitter i köttet i ugnen) Vem, VEM behöver en sådan???? Tur var att den låg i rea lådan, onödigt att köpa en sån annars. Men lite roligt är det, men hur tänker man när man börjar sälja den? Är sugen på att kolla upp om den blibit någon hit på marknade.. :)

Nu ska jag slappa lite i soffan med E, sen blir det någon/några timmar panik plugg.. Hej Svej

Kommentarer
Postat av: madde

Skulle lagt upp bild idag men denna dator strejkar och jag fic inte med mig min.. Kommer inte in på blogg.se mycket irri.. Så nu blir de sängen!! Kan heller inte se dina två bilder i detta blogginlägg gahh hata denna dator!!

Natti!!

2009-06-02 @ 22:51:43
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0