Måndag

Vi vaknade kvart över åtta. Skönt skönt, jag hade tänkt gå en promenad innan frukost, men orkade inte. Det är så tråkigt att gå!! Ska träna i kväll i stället. Tredje dagen med GI rivstart nu och jag är inte ett dugg godis sugen och är mätt hela vägen mellan måltiderna. Jag har tre månader på mig att gå ner åtta kilo, det skall jag väl klara... :)

Eftersom min man tydligen inte ska ha någon semester så har jag bestämt att åka hemhem ganska länge nu i sommar. Jag måste få vila ut lite, och kan inte E hjälpa mig så har jag min familj som ändå är uppe tidigt, så jag kan ta en sovmorgon då och då. Sen vill jag såklart hem och träffa vänner också! Så jag tror jag och Dennis drar hem lite efter midsommar och kanske stannar två veckor. Får se hur länge vi pallar att vara ifrån E och storstaden :) Sen blir det med säkerhet flera turer till långed, så skönt att ligga vid stugan i vattnet och gassa. Kassa ställen att bada på här.

Ikväll ska vi till doktorn, Dennis salvor är slut och jag vill ha en diagnos på hans eksem, även om jag är helt hundra på att det är böjvecks eksem. Han har en skum feber också, ligger runt 38 till 38,7 hela tiden i tre dagar nu. Han var så grinig igår eftermiddag så jag och E höll på att go bananas..!

Nu ska jag marinera laxfiléer som vi ska grilla till middag. Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Henny

Kul att du kommer vara hemma mycket i sommar! Kramar!

2009-06-08 @ 17:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0