Ingen sol idag inte..

igår var svärmor här på middag. Jag hade gjort så fint så ;)
Men oj va trött både jag, e och Dennis var! Vi gick och la oss klockan åtta!! Fast jag kunde inte somna utan började läsa. Jag läste ut boken, det tog 4,5 timme (!!) innan den var utläst. Gud så bra! Ska låna de två som kommer efter av svärmor. Kom på mitt i natten varför jag inte läser så ofta.. Är boken bra kan jag inte sluta läsa!

Idag vette tusan vad vi ska göra, E jobbar som vanligt. Vädret ser lite ostabilt ut, men vi var inne hela dagen igår så vi får allt ta på regnkläder och gå ut en sväng. På måndag tror jag att vi åker till långed.

I veckan har jag haft mega otur!! Först slutade tvn och internet att fungera, hur överlever man då? tvn ser jag inte så ofta på men internet är igång dygnet runt på min stackars dator.. Sedan pajjade min mobil! Jag hörde inte vad någon sa, men de hörde mig.. Så högtaleren hade gått sönder.. Sen så går kylskåps dörren sönder!! Glömmer man att trycka till ordentligt så öppnar den sig.. Snacka om att jag och elektroniken inte var vänner.. Nu är internet och tvn fixad, mobben på lagning och maten i kylskåpet är kall.. Får se hur lång tid min otur håller sig borta nu..

Igår käkade jag potatis, hela tre stycken små. Var inte ett dugg sugen! Åt sill, lax, ägg, räkor och oxfilé i stället. Nu ska jag skriva upp min veckomeny, GI funkar finfint! Snart är jag nere på 60kg, bara 6kg kvar.. ha ha

Nu ska jag se om vi  inte kan gå en promenix, D är inte på topphumör, han har hostat mycket inatt. Hej svej!

Kommentarer
Postat av: spider

sv. haha jo jag vet, ni kan ju inte se vad alla andra skrivit, fick nästan en chock när jag såg att alla skrivit samma om topsen haha =)

2009-06-21 @ 14:05:10
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0