Första övertrampet i min kostomläggning..

å nej, efter att ha varit så sjukt duktig i snart två veckor med min GI metod tryckte jag idag i mig en halv marabou sommar chokladkaka! Så goood var den, men ville absolut inte äta hela. Mår lite illa nu faktiskt. Jag åt 20gr mer kolhydrater idag än vad jag får lov till.. Ska inte hända igen, är nu uppe i 33% av mitt mål, snart snart är det 100% och jag ska då inte gå ner mer, kommer se skran ut då, ha ha ha. Dock känns det som att jag skall klara att gå ner mina kilon till sonens två årsdag, as i promised! :) pepp pepp!

idag har vi lekt ute hela dagen, lite trött nu. såg på sista säsongen av prison break till halv två i natt. Dennis vaknade vid halv sju för att djävlas.. Han somnade dock om till åtta. Nu ska jag se på desperate sedan läsa lite bok om jag orkar! Hej svej från en trött tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0