En väldigt regnig onsdag

Idag tog vi sovmorgon sonen och jag. Vi slog upp ögonen lite efter halv nio. Herregud så skönt det är att inte ha ett barn som vaknar sex på morgnarna! (bara för att jag skrev detta så vaknar han väl tidigt i morgon.. ) Sen att han sover två timmar mitt på dagen är inte heller fy skam. Men jag vet även att i fall man är någonstans så klarar han sig utan sin sömn utan att bli alltför grinig. Men klart han ska få sova så länge han vill och behöver.

Vi har inte gjort många knop idag.. Vi har lekt inomhus, hans regnbyxor är hos dagamman, ska hämta dem på fredag. Då ska hon få en blomma och så ska jag bjuda barnen på fika. Sen ses vi ju inget mer :)

Mitt GI ätande går över förväntan!! Är aldrig hungrig och mitt sockersug är borta. Så nice så nice! Ni ska få veta på lördag hur mycket jag gått ner, ser bra ut än så länge. Väldigt god mat har jag gjort också, finns hur många gi recept som helst.

I morgon kommer Lina och Ilean, det var sååå långe sedan vi sågs nu! Ska bjuda på megabiff med potatis (ingen potatis till mig dock) och hallon och chokladmousse till efterrätt. Mumma!

Nu ska jag fortsätta se på matchen, hej svej!

Kommentarer
Postat av: Syster

Meen hallå kan du uppdatera kanske.. :P

2009-06-15 @ 19:56:52
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0