en liiiten paus från tentaplugget!

Igår var vi i slottskogen, jag, Dennnis, E, syster och Lenny. Mycket trevligt. Men det var dock så mycket folk så vi gick bara tipspromenaden, Dennis var så trött också, han hade aldrig orkat stå i kö för att tex få en ansiktsmålning. Några timmar spenaderades iaf utanför tomten :) När vi kom hem blev det grillat och D fick sova, jag och syster pressade i solen lite till, det syns idag! Nu börjar man bli brun, så snyggt och fräscht!

Idag var jag och pojken först på apoteket, över 500 spänn fick dom av mig.. Dyrt med solkrämer, kylbalsam, tandkräm och tandborste! Sedan gick vi till hans öronläkare. Vi bestämde att han skall få rör insatta, innan vecka 28. Det tror jag blir bra för honom, om han kan slippa dessa inflammationer! Kanske hjälper det mot andra sjukdomar också? Han hade mycket vatten i det högra örat så hon tyckte absolut han behövde rör. Så nu någon fredag framöver skall han sövas och opereras stackarn. Inte många ungar som blivit sövda två gånger innan deras två års dag. Sen hoppas vi på att han slipper det resten av livet! Vi skrev upp oss på en jour lista, så de kan ringa oss vilken torsdag som helst så är vi där på fredag morgon. Han får inte vara sjuk på något sätt när operationen skall göras, därför skall jag hoppa över hans vaccinations sprutor nästa vecka, IGEN! Han skulle haft dem när han var 18 månader, men han har varit sjuk hela tiden. Kanske struntar i att ta dem överhuvudtaget, får se.

Nu är han på väg till mormor och morfar, han kommer tillbaka på torsdag. Jag måste hinna plugga! Plus att han trivs så bra där uppe, nu skickade jag med flytvästen också, så han kan åka båt :)

Eftersom jag och E är barnlösa ska vi åka in till avenyn och käka middag. Det är alldeles för varmt att stå inne och laga mat nu tycker jag :) Plus att jag måste lämna in massa böcker till bibblan i stan idag.

Nej, back to the meat! Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jaha... a varfor var inte jag dar a grillade och solade med er da???? Dalig stil tycker jag!!

Ska allvarligt ringa dig snart!! gat for lang tid nu!! Du kanske glommer av mig helt eller sa har du bara gett upp hoppet om att se mig igen...;-)

Men det lovar jag att du kommer gora!!!!!!!!!!!!!!

Manga kramar till er alla!!

2009-06-01 @ 21:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0