Tisdag

(inlägget under skrev jag igår men publicerades först nu, vet ej varför)

Trodde jag skulle få lite sovmorgon idag, men det blev bara en halvtimma.. Halv åtta skulle busen upp. Idag stog ett besök hos Lina och Ilean på programmet. Vi som alltid vaknar i tid gick här och vankade fram och tillbaka, ska vi ringa och väcka dom snart?
Vid halv tio orkade vi inte vänta längre och som jag trodde låg de och sov! Fuskisarna.. Men jag sa att vi kommer om en halvtimme så bäst ni går upp, ha ha.

Vi var där från tio till halv två. Käkade god mat, tjötade och barnen lekte fint, inte med varandra men ändå.. Dennis skakade på huvudet och sa nneeeii när jag frågade om han ville sova i Ileans säng efter lunchen så han fick vara vaken. Han var så glad så det gjorde inget. Han somnade först vid två när vi kom hem, det gjorde visst jag med.. ooppss.. Verkar som man blir trött av att studera ;)

IIkväll blir det till att slappa hoppas jag.. I morgon är det skola igen, besök av svärmor på eftermiddagen och bowlingträning på kvällen. Fullt upp som vanligt alltså.

Jag skrev inte att jag gjorde en rekord serie på matchen i helgen va? Hela 207, bra jobbat callo! Sen att vi vann matchen var ju också roligt.. :)

Nu ska jag leka med mina pojkar lite, hej svej!

(fortfarande har min läggainbilder grej inte dykt upp, börjar misstänka att en 11kilos varelse har gömt den någonstans??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0