Rumpvärk mm

okey, ANTA aldrig att din son ska sova till 08 bara för att han ALLTID gör det annars. Dumt att ränka med detta om man kanske kommer vara lite bakfull (ursäkta, ha lite träningsvärk) dagen efter. Min kära kära son hade varit vaken två gånger innan jag kom hem, sedan drog han igång igen vid tre tiden. Han var stekhet, vet att man kan skoja om att man har så hög feber att man kan steka ett ägg på panna, inatt var jag helt säker att jag kunde göra detta på honom. orkade dock inte gå ner för trappa (pga min stackars misshandlade bak) för att hämta ett ägg. Var ändå inte särkillt hungrig..

I alla fall, E la sig i datarummet när D hade hållt på en timme i våran säng. Han bara feberyrade och grät hela tiden. Blev lite smått orolig.. Men vid fem gav jag upp försöket att söva honom bredvid mig så han fick läggas i sin egen. Vad händer, jo han slockanar direkt. (att jag aldrig lär mig att han inte VILL sova och mysa bredvid mig)

Han vaknar vid nio, jag var pigg som en mört! Verkar som att träningsvärken uteblir om man bara dricker vin, det är mycket ovanligt för mig :)
Sedan var han en underbart snäll och go pojk hela förmiddagen. Ingen feber, fast änrå såpass dålig att han satt snällt i mitt knä och läste böcker. Det behövde hans mamma efter så få timmars sömn. Vi somnade båda i två timmar och vaknade vid tre. DÅ var han inte så go längre. Bara gnäll gnäll och gnäll. Stackarn ville inte ha någon mat, men var duktig och drack säkert över en liter vatten idag. Dumma febern ville inte gå ner, men han somnade skönt med både alvedon och ipren i kroppen vid sju. Hoppas hoppas han blir frisk dessa dagar jag är hemma nu.. Har inte tid att missa skolan, bara obligatoriska saker nästa vecka..

På tal om min ändå, shit va ont de gör! Kan inte sitta, inte gå, absolut inte gå upp för trappor utan att utstå en oerhörd smärta.. Stå kan gå bra en stund.. Hur kul är det att ha en skinka som har en sträckning eller något liknade och den andra får ta emot all vikt när jag ramlar.. Mörbultade skinkor, någon som vill byta rumpa med mig? :)
Vet inte ens om jag kan spela min match på söndag, har mycket svårt att tro det..

Nog om min häck!
Nu ska jag lägga mig, är lite sleten ändå, inte dålig, men lite lite trött.
natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0