Pojken börjar bli stor..

Har inte haft tid eller ork att uppdatera sedan jag kommit hem. Sen är det så megafint väder ute så man är inne så lite som möjligt.
D badar, badar och badar i sin pool. Sen sover han lååååång lunchvila, 2,5 till 3 timmar! Sen badar han och badar och kanske badar lite till innan det är dags för läggning vid 19. Gullunge!
Igår hade vi barnpool party för Dennis två kompisar och deras morsor. Trevligt! Dennis låg i poolen mest hela tiden medans de andra två pojkarna sprang runt och lekte med alla leksaker. Mer sådana playdates tack :)

Har inte lagt in bilderna från tunisien än, ska uppdatera ordentligt någon dag, men vi hade det fantastico! Sorgligt att åka hem fast jag saknade Dennis så mycket, var rädd att han skulle vara arg på mig men det var han inte! Vi pratade varje dag i telefon och jag gjorde åt mer pengar på mobilladdningar än vad jag handlade för där nere..

Dennis har även gått på pottan nu. Hela dagen i dag har han gått på den och ingen olycka har hänt, så stolt så stolt är jag! Han har gått näck tre dagar i rad nu och bara haft blöja när han sovit. Han vill inte ha den på sig och för mig får han gärna gå utan bara han kissa på pottan. Så kanske, kanske blir han bjöjfri på dagarna snart? Vet inte men sånt kan ju antingen gå snabbt som attan eller ta låååååång tid. Men huvudsaken är att han tycker det är roligt och ikväll köpte jag fina klistermärken som han kan få varje gång han lyckats. Får se om det blir en hit i morgon.

Jag klippte honom i förrgår också, håret var långt ner på ryggen, jag kunde tom göra en fläta! Men jag glömde att ta kort på den, det var ju dumt. Men jag klippte iaf av typ 5cm sen får vi snart gå till en riktig frisör så det blir fint överallt, inte bara i nacken.

Jag har blivit sjuk också, känner mig trött, öm och seg i kroppen, snorgig, svettas bara jag rör mig och har säkert feber också. Hoppas det är något som går över på tre dagar eller nåt, men med min tur så har jag väl the swineflu! :)

Nej nu är det alldels för varmt att sitta här i data rummet, ska hämta fläkten och lägga mig i sängen.. Natti natti

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

okej man får aldrig sova, noterat =)

2009-08-16 @ 14:17:38
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0