oj vad jag bloggar dåligt..

men läser en massa andra bloggar i stället för att skriva själv. Snart kommer jag igång.. Under tiden kan jag tipsa om dessa helt as bra bloggarna:
Monas Universum
Har aldrig skrattat så mycket som när jag hittade denna blogg! Jag började läsa den från början och det tog några dagar innan jag var klar, nu kan jag inte vara en dag utan! Så har ni tråkigt, läs denna!

Spiderchick
Hon är bruden med min humor! Har läst den läänge, läste tom hennes gamla blogg, crazypill. Önskar jag kunde skriva som henne :)

HejaAbbe
En blogg om en väldigt kärleksfull pappa. Den är ledsam, lycklig, rolig och absolut läsvärd!!

Innandufanns
Ytterliggare en blogg som jag läst länge, jag läste hennes gamla blogg; Detvarintejagdetvarsossarna men den la hon ner. Helt plötsligt dök denna Linda upp och jag märkte direkt på sättet hon skriver på att det var hon som hade skrivit DVIJDVS som jag saknat så mycket. Nu handlar den mycket om barn då hon går igenom IVF försök, men hon skriver om annat intressant och jävligt roliga saker också :)

Tumadre
Denna unga mamma till två läser jag då och då. Hon ger inspiration och glädje. Massa tips om vad man kan göra med barn, snygga kläder, tävlingar osv. Stark tjej!

Sedan läser jag  två bloggar som är låsta, Nhea som jag inte läst så länge och hennes syster Sommartjejen. Sommartjejens blogg har jag läst i snart tre år nu, så det känns som man känner henne. Inte riktigt men ni förstår vad jag menar. :)

Detta är min bloggrulle som jag MÅSTE läsa varje dag, sen är det kompisars, systers och annat folk man vet vilka de är som man kikar in på då och då. Säg gärna till om ni fastnat för någon av min favvosar!

Nu sängen, har sjukt ont i magen..

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hallå!

Tycker det uppdateras väldigt dåligt här nu..;)

Här är min blogg förresten...

Kram Maria

2009-09-02 @ 12:45:03
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0