pics


Sover på väg till farbror doktorn förra helgen. Hoppas vi får en lördag utan läkarbesök för en gångs skull! Glasögonen vill han alltid ha på sig när det är sol ute, coolingen.


Mina funkar också :)






Ute ute och ute.

Hemma hos Lina och Ilean idag målade herrarna med fingerfärg:

-Nej mamma, jag lovar att jag inte smakat!
-Va! Tror du mig inte!!!

ÅÅÅÅÅh där fanns en lampa! :)


Grönt är skönt
(han skrattade och tyckte faktiskt att det var kul hela tiden, ser väldigt sur ut på bilderna dock.. )


Det fina resultatet. Glömde den dock hos Lina får ta den nästa gång. Man kan inte spara på alla teckningar men hans första fingerfärg teckning vill man ju ha!


Dennis får kompisar genom stängslet. Han kommer säkert snart börja hjälpa dem över för att få leka. Till sommaren när han kommer bada i poolen kommer står kidsen på dagiset och dreglar..


Frulle: Minifras med äpple, banan och mjölk
Lunch: Linas spaghetti och köttfärssås
Fika: Ett bravo bokstavskex ;)
Middag: Syrrans fullkorns spaghetti med köttfärssås
Kalas svärmor: 2 koppar the, lite prinsess tårta, en halv minimini bakelse och två kakor... FY!
Kvällsmat: broccoli, morot, paprika, gurka och blomkål med lätt cremefraiche dipp

Ok inte min bästa dag, men helt ok. Ingen motion idag mer än lite promenad till svärmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0