Ont i varenda muskel, skönt då vet man att man gjort rätt ;)

Fick i alla fall sovmorgon till strax innan åtta. Mycket skönare än att vakna till klockan halv sju. I morgon är det sista dagen innan en hel vecka med lov, skönt skönt!! (trevligt att ha en föreäsare som har så mycket annat för sig så han inte har tid att vara där så mycket=ledigt för oss ;) )
Varit en sväng på backaplan med min kamera som helst plötsligt slutat att fungera. De kunde dock inte hjälpa mig så får kolla i stan i morgon.
När E kom hem gick vi en sväng till slätta damm och matade ankorna. Det var en hit! D ville inte gå därifrån.




Ingen träning idag, har onti varenda muskel i hela kroppen! Hur skulle jag klara av 90minuter stenhård träning idag? Nej bäst att skippa idag och ta ett MRL pass på torsdag förmiddag i stället. Blir bara två gånger den här veckan men så åker jag ju till gymlösa långed också.. Får ta och promenera lite med min spatserande syster.. (har aldrig tyckt om att gå, är så tråkigt!!)

Nu vet jag inte vad vi ska göra, D är uppe och nattas och jag ska iaf göra mig en smoothie!

Frulle: müsli start, ½banan, mjölk
Lunch: Stuvade makaroner, 1 kycklinggrillkorv
Fika: ½mc flurry daim (fy fy syster har dåligt inflytande ;) )
Middag: Swebar måltidsersättning
Kvällsmat: Smoothie

Dagens motion:
Ca 5km promenad


Kommentarer
Postat av: syster

Va vad är detta för ett påhoppande inlägg.. :) Om jag inte minns helt fel så var de du som nämnde mcflurry först haha..

Visst du kan få följa med på mina promenader om du sätter lite fart i benen. haha..

2009-04-07 @ 19:09:38
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0