Ny vecka igen, va fort de går!!

Idag var första dagen sedan D började hos dagmamman som han inte fällde EN ENDASTE tår där. Det var jätte kul att höra. Han hade varit glad hela tiden. Fick väckas när han skulle hem så idag har han bara sovit 40minuter på hela dagen. (en liten microvila i bilen på väg till affären också)
Han har varit en snäll och go pojk som vanligt. Men han har blivit nappig! Han har den bara när han sover eller är hos dagmamman annars. Nu blir han arg när man tar den. Men det får han bli för efter 1 minut har han kommit på något annat att göra. Luras är jag bra på! Vill inte att han ska gå med den hela dagen när han aldrig gjort det förut.
Han börjar härma vad man säger, så kul att höra han försöka säga nya ord hela tiden. Nu är han grym på att säga vänta. Undrar vart han lärt sig det? ;) Kan vara att jag använder det ordet lika mycket som nej. Han är så ivrig hela tiden och har inget tålamod!

Vi var ute i lite mer än en timme i lekparken på dan, och där var även grannen Albin med sin mormor. Det skiljer 3 månader mellan dem, men A är mycket större. En riktig suris var han i lekparken idag, fast han var nog mest blyg, gull unge. D är inte det minsta blyg när det gäller barn.




Skulle tränat spinning och core idag med men vi åkte till kungälv och handlade lite mat i stället. Så jag gick på ett pass klockan åtta. MRL (mage, rumpa, lår). Det var med stepbräda och band. Herregud jag som har noll takt eller koordination i kroppen! Men jag hängde med väldigt bra måste jag säga, kul som attan var det också! Kanske blir en liten dansare av mig ändå, ha ha.

Nu är jag inte ett dugg trött, ledig i morgon och hoppas jag får lite sovmorgon och att det är lika fint väder i morgon!


Frulle: ½modifast kaffe, 1 Swebar (protein bar)
Lunch: Thai soppa (fettsnål) 2 olivbröd
Middag: Risotto med sparris
Efter träningen: 4dl smoothie på banan, gul kiwi, hallon, blåbär och mjölk

Dagens motion:
60 minuter MRL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0