Nej vet ni vad!

Efter att man fått en härlig sovmorgon till nio begav sig jag och D helt oskyldigt mot skolan. Där hämtade jag ut min tenta. Efter detta skulle vi åka hem igen, men vet ni vad? Någon puttar in mig på polarn och pyret!

Efter detta överfall drar vi vidare mot bussen, då lyfter någon upp oss, bär oss till femman huset, trycker in oss i hissen på cubus och slänger ut oss på barnavdelningen! Där plockar denna någon åt sig massa kläder och lägger dem på Dennis vagn. Till råga på allt så betalar denna någon med MITT visa kort. Maken till fräckhet!!


Som tur var fick jag i alla fall behålla kläderna! ;)

Kommentarer
Postat av: mor

mycket fint soldressen var ju skitfräck

2009-04-23 @ 18:16:45
Postat av: mor

mycket fint soldressen var ju skitfräck

2009-04-23 @ 18:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0