Kan Dennis inte få gå på kåvepenin årets alla dagar?

För Dennis är så himla go när han börjar bli friskt, inget gnäll eller gnying och är helt enkelt en så go, glad och underbart snäll pojk. :)

Igår var det lite "fest" här. Inte festfest, men lite öl, vin god mat och trevligt sällskap. Spelade lite spel och tjöta, trevligt värre :)
Spelade match i morse, samling 09. Inte så kul när man kom i säng runt 02. Så gick de ju som det gick också. Jag var helt j'vla bedrövlig! Sen ville inte reserven hoppa in heller så jag fick spela som ett arsle i tre serier, mindre kul Blev sur så jag åkte hem, tittade inte klart på matchen..

Nu är jag lite orolig för tentan dock. Har abslout ingen tid att plugga! Kan inte lämna D hos dagmamman och det är stört omöligt att plugga när han är hemma. Det vill jag inte heller, roligare att leka.. :) Men tydligen så är omtentan redan i mitten av maj, så skriver nog den. Ska kolla vidare på datum i morgon. Får säkert ett G om jag skriver den nu, men säker kan man inte vara. Skönare att skriva den när man vet att man har pluggat ordentligt..

Dennis säger nya saker mest hela tiden nu, asroligt! Sen är det väl kanske bara vi som förstår, som jag sagt förut, men ändå! I går sa han både krokodil och öra, duktig pojk jag har! Jag och syster satt och såg på robinson förut men det var svårt att hänga med för Dennis höll på som en tok. Han är så sjukt rolig, vi skrattar åt honom mest hela tiden. Han har så konstiga saker för sig, gör så roliga miner och gester och man ser att han har så mycket bus i ögonen. En riktig rackarunge. Jag blir förvånad varje dag av hur mycket han förstår. Jag vet att han förstår typ allt, men vissa saker skiter han bara i. Det syns på honom också, då gör han en "jag fattar vad du säger, men struntar i det nu" min och ler samtidigt ett så fräckt leende. Som förut när jag bad honom städa upp leksakerna, att han skulle lägga dem i backen som jag vet att han kan. Då gjorde han bara sitt "borta/vad menar du" tecken med armarna och axlarna drogs upp mot huvudet. :)

Det blir en konstig helg till helgen. På torsdag åker syster upp till mor och far och hon snor med sig vårat barn.. För hans elaka mor ska åka till Stockholm på fredag för att träffa sin polare. Sedan åker hans far också till Stockholm fast på lördagen så ska det stackars barnets föräldrar spela bowling och sova på hotell. Jo, lite dåligt samvete har jag allt.. Men han klarar sig utmärkt hos mormor och morfar, speciellt när han har bästisen moster hos sig hela tiden. :) Han har bra minne pojken också, för vid påsk då vi var hos päronen sist, sa han alltid "jiiippiiiiyy" när man sa:- "Mormor och morfar!" Det gör han än.

Ja ja vet inte vad jag ska skriva mer, är trött och lite stressad som sagt inför tentan..
Hej svej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0