Hej Glenn, välkommen till min vackra blogg ;)

idag var det likör provning.. ni kan ju tänka er hur det slutade, speciellt med tanke på att läraren lät oss prova själva (han var tvungen att springa på ett ärende)
5 sorter med styrka från 17-40%, alla svingoda.. Vi var inte många idag då de flesta åkt hemhem = mer över till oss som var kvar. Vi brukar få ca 2cl per sort, idag hällde vi själv och jag har svårt att tro att det var under 4-5cl per glas. Mums! Kan säga att inga spottkoppar behövde diskas, ha ha!

Så lite påverkad blev man allt, en snubbe gjorde b52:er i vinglas som man självklart provade.. Fick ringa syster så hon fick följa med mig och hämta pojken, jag kunde inte köra bil lagligt iaf. :)
Kul med skolan ibland!

Bowlingträningen gick finfint. Syster sover här så jag kan träna i morgon bitti. 07 är det spinning, 07:30 core. E åker tidigt tidigt till flyget sen ses vi inte förrän på måndag.

D hade varit glad idag i lokalen, fast att hans dagmamma var ledig. Skönt, man blir lite gladare för varje dag och snart kommer det nog kännas ok att lämna honom där, men inte riktigt än.

Nu blir det att vika tvätt och kanske småpacka lite. Blir ju så mycket när man har kids!

Idag fick jag förövrigt sålt vagnen, bye bye britax!


Frulle: Start, mjölk, ½banan
"fika": ca 20cl likör
Lunch: Risotto med sparris (så gott, köpte 5 påsar för 10 spänn på citygross för någon vecka sedan!)
middag: 1 kopp the
kvällsmat: 6dl smoothie

Dagens motion: 75min bowling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0