en kul dag!

Dagen började super duper med sovmorgon till halv nio. Sen har hela eftermiddagen spenderats på model house. Jag och syrran var där och blev sminkade och fotograferade. Kul kul! Ville att de skulle göra mitt hår men de hade inte tid. Men men man kan inte få allt :)
Det var en upplevelse och nu kanske vi är grymma på att posa. Svårt att variera ansikts uttryck dock! Bjuder väl på någon bild då..



Drömmer dock om att ha mitt långa hår tillbaka.. Dumma mig com klippte sig! Men det växer ju ut, men nu är det i en äckellångd, går inte att göra något roligt för det är för kort sen går det inte att göra snygga frisyrer för det är för långt..!

När man kom hem fick man grillad av bästa sambon, mums mums! Nu ska jag slappa och funderar på att åka och köpa en glass, de vore gott!

Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Madde

ojoj va snygg du är..;)

2009-04-18 @ 19:28:16
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilka snygga bilder! Kul!

2009-04-18 @ 19:30:35
Postat av: cia

Snygga bilder Calllooballoo :)

2009-04-18 @ 21:52:12
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0