Dennis lite förkyld

Precis när vi hade somnat, runt halv tolv, vaknade vi av att D skrek som en galning! Jag bytte hans blöja, den var lite kissig, och trodde han skulle somna om. Men inte! Så han fick komma in till oss, jag trodde att han kanske var hungrig, men det var han inte heller.. Så efter en kvart fick han gå in till sig igen, då somnade han så fint. Vid två var syrran inne och fick stoppa om honom, samma sak igen vid kvart i sju.. Sedan vaknade han vid åtta.. FY säger jag bara, hatar att inte få sova hela natten, det gör han alltid annars. Men så visade det sig att han hade feber, ok då är det inte så konstigt om han sover dåligt. Han har fått alvedon och är mycket piggare, näsan rinner lite grand.

Idag har vi käkat thaimat, så gott! Har städat och pysslat lite, D har badat och nu åkte syrran för att jobba. Snällt av henne att bo hos oss i två dygn, är ju lite mörkrädd ;-) plus att det är tråkigt att vara ensam om kvällarna. Idag kommer E äntligen hem från norge, tror det blir runt 18-19.

Evelina kommer även på en fika idag! Ska bli kul att tjöta lite, tror jag bjuder på mammas hemlagade munkar, om hon inte vill ha käk förstås.

Jag har även det mycket jobbigt på morgnarna.. Dennis har SÅÅÅÅÅ mycket kläder.. Har svårt att välja vad han ska ha på sig.. Jätte löjligt problem, jag vet. Det är ingen annas fel än mitt, så mycket som jag handlar.. Men alla säger att den här storleken han har nu, 86/92, ska hålla länge. Då vill man gäran ha lite variation så han inte går i samma kläder vecka efter vecka. Ha ha jag är sjuk, i know... Så nu har jag räknat.. han har 32st tshirtar, 23 långarmade tshirtar, 5skjortor, 4 långarmade skjortor, 5 tjockare tröjor, 4 college tröjor, 17 bodies både kortarmade och långa, 11 par strumpor, 15 par byxor (både mjukis och jeans) och 2 vinter jackor.. Om man ni vill kan ni räkna ut antalet variationer man kan göra med dessa kläder.. Det är MÅÅÅNGA! Så jag hoppas ni förstår mitt problem ;-) Men nu ska jag inte tvätta hans kläder förrän nästan alla är använda, det kommer ta ett tag, men roligt och se om jag klarar det, man har ju sina favvo outfits ;-)

nej nu ska jag dansa lite med D! Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0