Min lilla sjukling

I natt har D vaknat fyra gånger, tror jag. När man går in och stoppar ín nappen är man inte helt vaken om jag säger så.. Stackarn ville ha nappen, men han är så förkyld och det är svårt att andas genom munnen genom en napp. Fick honom att somna utan napp tillslut, när han är frisk brukar det aldrig vara något problem. Men han vill väl trösta sig lite nu.

Vi gick upp kvart i åtta, som vanligt. Skönt! Trodde han skulle vakna innan sju då han somnade strax innan 19 igår kväll. Han var i alla fall hungrig och käkade upp all gröt. Men hans mage är inte heller hundra, igår blev det åtta lösa bajsblöjor, och ser ut att bli minst lika många idag.. Stackarn, och stackars mig! :-)

Igår kom Evve på besök på eftermiddagen. Hon hade med en jätte söt brio hund till Dennis. Han gillar den, äter på svansen och snurrar runt runt på golvet hållandes i snöret! Vi fikade och tjötade. Glassbilen kom också så då fick man köpa en påse och trycka i sig en sådan också, mummua!

Nej nu hör jag sjuklingen där uppe, får hämta honom och busa lite. Måste gå till apoteket också..

Hej svej så länge!

Kommentarer
Postat av: carolina

svar på din kommentar på min blogg:

-jag är inte så snygg på bilderna du lagt ut på mig heller, haha, men det får man bjussa på. Sonen din är så fin så jag var tvungen att lägga upp bilderna. Jag kan hålla med om att du inte såg ut som dej på en av bilderna, men restan var väl ok?

Förlåt. Ville så gärna ha ut bilderna från festen och det fanns bara de.

Kram snurpan.

2008-09-12 @ 16:00:55
URL: http://smalandrockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0