måndag,tisdag onsdag och torsdag

Nu har man inte skrivit på ett tag, datorn är tillbaka i sittrum och står inte längre på vardagsrums bordet.. Då blir det jobbigare att skriva under dagen, för D tycker inte alls de ärkul att vara här uppe i datarummet längre.

Men i alla fall, här kommer en kort summering av veckan som gått. 
I  måndags var farmor och hennes sambo här. Vi käkade  god mat och tårta. Slappade resten av dagen, vad jag kommer ihåg.. ?

I tisdags var jag Linda och Lina med våra barn på öppnaförskolan i backa. Det är så kul att vara där, D leker så fint så man kan tjöta eller läsa tidning eller pyssla.Nu mös jag mest med Tristans lillebror Melvin, så gosigt. D blev inte ens svartis, han tittade bara påmig sen lekte han vidare. :-)

Onsdagen spenderades med min vän Maria. Hon komhit vid tolv och åkte vidnio :-) Vi tjötade, fikade, tjötade, tog en promenad, åt lunch på Whoopsi, promenarde, tjötade, lekte med D, drog till bowlinghallen, jag bowlade, D sov och Mariatjötade med E. Efter träningen satt vien stund och pratade, då var även fadder Lenny med. Trevligt värre! Dfick jätte finakläder från staterna! En qvicksilverskjorta,en ralph lauren piké och en jätte fin tjock stickad tröja, också ralph lauren. Så nu kan man klähonom som en liten "brat" igen med märkes kläder, ha ha.

Idag har jag och syster lagat god mat,risotto med kyckling, sedan tog vi oss en tur till stan, promenerade lite längs avenyn. Sedan när Ekom hem åkte vi till focus och handlade.

Nu ska vi dricka vin och käka räkor och skratta åt de dumma folket på lyxfällan ;-)

(Om det fattas mellanrum ibland så ska ni skylla på min son, han har lyckats förstöra space knappen såman måste trycka som en galning!)

Natti natt, ska bättra mig med bloggandet och bilder!


Kommentarer
Postat av: c

tack för att du påminde om lyxfällan!!! jag blev så glad när jag läste att det är idag på din blogg:) trodde jag hade missat det i o m att du skrev runt 20 och att ni nu skulle kolla på det. sicken tur att det börjar 21 då. vad jag tjöööötar.

fan vad gött du har det då, som får massa snobbkläder från staterna till din lilla snobbunge! vart hittar man såna vänner?:) nä, nu ska jag kolla vidare efter Dennis-tröjor, verkar inte vara helt lätt... försöker hitta en till din son, lixom du själv:) klart ungen ska ha en denniströja!

vi kan väl ses i veckan som kommer? jag jobbar rätt mkt dag då men vi hittar säkert ngn dag, för jag vill så gärna:)

och då, jag vill till ullared snart!!! please, kan vi inte åka dit?:)

ha nu en hääääärlig kväll med la familja!

kram.

2008-09-18 @ 20:26:22
URL: http://smalandrockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0