Frisören!

Idag har Dennis varit hos frisören.Tant Maria följde med som stöd och fotograf :-)
Vi blev lite sena, för vägen som Eniro gav mig stämde inte alls! Det slutade med att frisörskan stod vid vägen och vinkade, haha.

D sitter inte still i knät i vanliga fall, så varför skulle han göra det nu? Men det gick bra ändå. Han fick smaska på kaka och dricka festis.



Inte så lätt att klippa en somsnurrar med huvudet farm och tillbaka, fram och tillbaka, men tillslut blev det bra!


En perfekt liten tuppkam med lite längre hår därbak,passar en busunge som Dennis perfekt!


Om man går runt medmoster och håller henne snällt i handen kan man, om man har tur, få smaka på hennes glass!


Om man klappar händerna i badet riktigt fort, skvätter det MYCKET vatten!


Atjoo!


Undrar när märket från TBC sprutan ska gå bort?


Våran stora fina pojke!


När Maria och syster(som bara kom förbi och tog en lekpaus (och en glass) innan nästa jobb skulle börja) hade gått hem drog lilla familjen till city gross i kungälv för att storhandla. Väl hemma gjorde sambon middag, torskrygg i ugn med potatis och grönsaker, mums mums!
Råkade visst köpa ett kilo räkor också.. Men de får förtärasi morgon, då ska Maria hit. E ska hem till fadder Lenny och bygga möbler.. Eller det ska iaf låta som de, om jag känner de grabbarna rätt blir det nog några öl och travtittande.. ;-)

Nu ska jag faktiskt lägga mig, eller vi hittar säkert något att slötitta på i sängen,natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0