Varför är det så svårt att bli brun om benen?

Igår var vi återigen ute hela dagen. Var först en stund på backaplan för jag skulle se om guldsmedsaffären hade tid att gravera Dennis halsband. Men de hade de inte, men de tipsa om ett ställe i stan. Meningen är att E ska hänga ett halsband på D på namngivningen där vi graverat in hans namn. Så det måste hinna bli gjort nu. Sedan satt vi ute på gräsmattan resten av dagen, D lekt så snällt på sin filt, men det roligaste var när en ballong flög in på vår tomt. Den ville han gärna äta upp och slå på. jag var rädd att den skulle smälla, då skulle han väl bli skit rädd, men den klarade sig. När E kom hem grillade vi gott kött och paprikor. Det är så gott att grilla, nu har vi käkat både majskolv, fiskspett, lax, kyckling, grillspett och kött. Jag som är så kräsen vad det gäller kött (inte så väldigt egentligen bara att jag inte tycker om entrecote eller lamm som E äter) så jag får alltid oxfilé, rena lyxen.

Idag hade jag tänkt att ta ännu en slappardag i solen, sedan är det spinning och core som gäller på gymmet.

Nu vill jag inte sitta inne längre, D har precis somnat så han sover väl sina vanliga två timmar nu så jag kan läsa en bok eller nåt. Hej svej

Kommentarer
Postat av: Madde

Hm, väldigt dålig uppdatering nu va :P Puss

2008-05-13 @ 19:22:35
URL: http://linkan88.blogg.se
Postat av: Pedge

oxfile.... hmmm är det bra det ???

2008-05-17 @ 17:51:21
URL: http://pedge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0