Äntligen kan jag blogga igen!

Oj vad det var längesedan bloggen funkade!

Hur ska man sammanfatta så lång tid?
Men det viktigaste kan man berätta om.
Förra onsdagen kom min mor hit. Hon skulle köra ner min bil som min pappa bytt bromsar på. Men hon ringer en bit från stenungnsund och bilen har pajat. Jag och E sätter på Dennis kläder och drar iväg, köper bogserlina och bogserar bilen hela vägen hem. Den undersöks av läkare dagen efter och rden hemska diagnosen får mig att gråta. Hon har dött, min fina saabina.. Hennes hjärta hade skurits sönder (antagligen för att hon inte blivit körd av mig på länge) och det fanns inte ens en chans att återuppliva henne.. Så nu står hon där och väntar på sitt öda i ett kallt garage.. Jag orkar inte ens tänka på det, måste få sörja klart först. Så nu är man bil lös!

Mamma var här fram till lördagen och hjälpte mig med all planering inför namngivningen som ägde rum på lördagen. Den gick faktiskt bra, alla var nöjda med maten och Dennis uppförde sig väl. (kort kommer senare)

Nu vaknade min pojk, så då hinns det inte med mer bloggande just nu, men den funkar ju i alla fall!
I´ll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0