Sista dagen på två veckor då jag kan äta vad jag vill..

För i morgon börjar jag min pulverdiet, modifast. Det firar jag med att äta ett kilo räkor, aioli och bröd när jag bloggat klart! Kanske ett glas vin till också..  Även igår festade vi till det med maten. Vi ringde svärmor så hon kom och passade Dennis i två timmar medans jag och E åkte in till stan och käkade på restaurang. Jag tog räkor och lax till förrätt och en bakad potatis med en god röra och n stor bit oxfilé till huvudrätt. Det blev även två glas vin.. Mumma. Så skönt att svärmor bor så nära och att hon mer än gärna passar honom nu när han blivit lite större. Då kan man få lite sådana infall då och då.. ;-)

Dennis har varit riktigt glad och go nu de senaste dagarna, tror förkylningen börjar släppa. Han sover hela nätterna och äter sin mat snällt och somnar utan problem. En drömbebis helt enkelt! Han har även blivit en liten tjockis, vägde honom förut, hela 7,7kg! Han har gått upp ett halvkilo på en vecka, bra jobbat! Han har blivit väldigt rörlig nu också, försöker ta sig fram när han ligger på mage. Men när han ligger på rygg lyckas han ta sig överallt verkar det som. Se bara på den här bilden från i morse, han låg i sitt gym och jag var på toa i max 5 minuter. När jag kommer ut ligger han och gôr skrattar mitt på golvet. Den ena leksaken som hänger i gymmet har han dragit ner och den ligger så långt bort så den kom inte ens med på bilden! Hur lyckas han min lilla tokfrans?
image415

Sen så har jag ju sagt förut att han har så roliga sovstilar nu när han sover på rygg, men denna tar priset!
image416
image417
image418

I helgen är E ledig, det ska bli mysigt. Vet inte alls vad vi ska hitta på men något får det bli. Tror att svärfar o/co skulle komma på söndag. De har inte varit här än.

Men nu hör jag hur räkorna kallar på mig, trevlig fredagskväll på er!

Kommentarer
Postat av: Syster

Lycka till med din diet.. Haha..
Pussar

2008-03-28 @ 22:22:29
URL: http://linkan88.blogg.se
Postat av: Azra

yesyes, vi kommer imorgon !
kram

2008-03-29 @ 18:53:05
Postat av: mor

skön stil på grabben jag åt räkor i dag gott gott natti natti

2008-03-29 @ 21:10:10
Postat av: sommartjejen

Ååååååååååå vilken goding!!!!
Sååå himla söt.
kramis

2008-04-01 @ 10:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0