Nu får jag snart krupp..

Ibland förstår jag inte hur mycket en människa ska orka med. När han väl mådde bättre idag från sina utslag så får han magsjuka! Han har kaskad spytt 1 gång i morse och tre gånger nu på kvällen. Varje gång han fiser, äter eller gör vad som helst så bajsar han. Tycker så synd om honom. Nu har han varit sjuk huuuuuuur länge som helst. Nästan två månader. Han kan väl i alla fall få vara frisk i någon vecka emellan så han kan vila upp sig lite, men inte!! Just nu känns det som att jag och E inte kommer att få åka på våran kryssning i juni för Dennis kommer säkert fortfarande vara sjuk och gå ner till 5kg eller nåt.. Nej nu får det vara nog. Vad har man gjort för ont undrar man? Ska det vara så svårt att vara förälder? Svår graviditet, föda en prematur son med akut kejsarsnitt som dessutom har en tumör som käkat upp hans njure, måste opereras några dagar gammal så att man nästan dör av nervositet, ligga på neonatal i flera veckor för att bli stabil och börja äta mer än 5ml åt gången, sedan slussas från vårdplats till vårdplats på två olika sjukhus innan man äntligen får komma hem, han har magknip och jätte ont i flera månader, blir lite småförskyld, sedan mera förkyld, lunginflammation, tre dagars feber och nu magsjuka!!! Då ska påminnas om att han bara är 6 månader!! Hur lång kommer den meningen bli när han är ett år? Inte mycket längre kan man hoppas. Sa till E förut att vi lika gärna kan operera in rör i öronen redan nu. Jag var öronbarn likaså E, hur stor chans är det att Dennis ska skonas från alla dessa öroninflammationer? Jag älskar att vara mamma och ta hand om min underbara son men ibland är det bara för jävla mycket!

Nu ska jag inte deppa alltför mycket, även om jag känner att det börjar snurra i min mage. Jag kan väl iaf få slippa att bli sjuk så jag orkar ta hand om D.. Men nu ska jag lägga mig och vila, känner att det kommer bli en lååång natt med en del sängklädsbyten..
Bjuder på en ursöt bild på D i en väldigt märklig sovställning, ser inte allt för bekvämt ut?
image390

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0