För Dennis har tagit studenten, fy f*n va han är bra!

Som jag skrev sist så hade lillkillen fått magsjuka. Han lyckades till och med smitta sin polare Tristan. Men efter två dagar med lite spy och massa massa diare blöjor är han bättre. Igår drack han nästan bara vätskeersättning men idag har han käkat fruktpure, välling och lite gröt. Han är en duktig prick. Börjar bli van att vara sjuk nu. Så jag och E tyckte han kunde få ta studenten idag, så nu är han nyutexaminerad och expert på att vara sjuk. Hoppas han inte får något jobb som sjukdomstestare inom en snar framtid..
image391
image392
image393

Vi har inte gjort något alls varken igår eller idag. Jag och Dennis har levt på soffan. När han har sovit har jag sovit. Skönt faktiskt då han sov många timmar i sträck på dagarna nu när han var sjuk. Det enda nyttiga jag gjort är att tvätta tre maskiner med spy och bajs kläder/filtar och handdukar.. Jag har bestämt att vi inte ska gå ut på galej på ett bra tag. Vi kan ta någon stillsam promenad men inte hänga på öppna förskolan nu på någon vecka. Vi ska ändå upp till mor och far under påsk, då blir han frisk och kry av den oförorenade luften ;-)

Nu ska jag vara så tråkig att jag lägger mig vid 22 en fredagskväll. Men E jobbar i morgon och har precis lagt sig och det är inget bra på tv, då kan man lika gärna sova. Så natti natti på er. (Ps dåligt med "styrke kramar" kommentarer, trodde att hälften av läsarna kom från familjeliv.se ;-) )

Kommentarer
Postat av: LINA

Styrkekram baby!!!!!!
Skönt att se ett leende från sötnosen och höra att han är mkt bättre.
Han är så fin. Och du är en så duktig o stark mamma.
Kram kram kram kram.

2008-03-14 @ 23:13:27
URL: http://smalandrockar.blogg.se
Postat av: cia

haha jag väntar oxå på kommentarer i min blogg! ;) skönt att han är lite bättre iaf! jaaa i Dalsland är luften bättre! :P kraaaamar

2008-03-15 @ 01:20:03
URL: http://ciajanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0