Dennis är ett matvrak

Inatt sov han för första gången på länge hela natten utan att hosta. Eller ja, han somnade vid kvart över sju och vid åtta hostade han som en galning i 45minuter, jag fick nästan panik, han kippade efter andan flera gånger. Men när han lugnade sig och jag fick spruta in lite nässprey blev det bättre. Han har fått spray nu innan han somnat men igår somnade han så tidigt så jag han inte! Men han sov till sju, han käkade 1,5 portion gröt och vi gick upp och somnade om. Jag vaknade vid 9 men Dennis sov till kvart över tio. Så jag har haft en lyxig morgon!

Jo han har blivit ett riktigt matvrak nu det senaste. Han totalvägrar att dricka välling, NAN är inte heller så poppis. Så nu i någon vecka har han käkat gröt till varje måltid. Men häromdagen så gick det att få i honom matpuré igen. Han åt ju som en galning innan alla sjukdomar kom men sen har han inte velat ha riktig mat. Men nu äter han 1,5portion gröt med en halv burk fruktpuré till frulle runt 0730-08, sen är det hemmagjord eller köpt mat tre/fyra timmar senare. Nu idag käkade han en halv burk av min morotsmat, en burk med biff stroganoff och en halv burk efter rätt. Samm sak äter han nästa mål och sedan är det samma kvällsmat som frukost runt 19-20. Helt galen! Han börjar bli en lite tjockis, han väger nog nästan 7,5kg nu.

Om en stund kommer min kusin hit en sväng, trevligt med lite besök.
Jag har tänkt på det här med namngivning. Jag vil verkligen ha en, men nu har det varit så mycket så jag har inte haft tid. Men nu tror jag att jag ska sätta ett datum i maj så det blir gjort. Inte så mycket att fixa tror jag, en plats att vara på, inbjudningskort och fråga faddrar plus att skriva ett "program". Inte svårare än så!

Sen lite rader till Maria i staterna:
Jag blev ju av med min mobil och en massa nummer, jag sökte på din mor på internet men ingen svarade. Jag skulle ringa och fråga hur du har det, plus att fråga om du kan skicka en ny laddning med kläder? ;-) Nu när dollarn kostar typ nada vore de kul med lite saker. Det enda som passar nu är calvin klein huvtröjan. Men du kan väl skicka ett mess till mig med ditt nummer??

image412
image413
image414

Är han inte världens sötaste så säg!

Kommentarer
Postat av: LINA

http://www.mytoys.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/de/-/DEU/DisplayProductInformation-Start;sid=FsCw2PczMtCw2LDf6NrT0PY5nxNSfHRTkV4=?ProductSKU=de_DE-1690411

2008-03-28 @ 15:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0