Lite uppdatering

Har ju som ni vet spenderat fre-halva onsdagen hos min mor och far. Syrran har flyttat hem igen från Karlskrona på obestämd tid, så Dennis fick busa så mycket han orkade! Han har säkert gått en halv mil hållandes i någons fingrar. Det är det enda som är riktigt kul just nu, det och att få beröm när han tittar på lampan ;-) Igår tittade han även direkt på E när jag frågade var pappa var. Duktig kille!

Hos päronen har jag latat mig massor.. Solat och till och med badat! Kallt men svalkande. Dennis har käkat två piggelin så snällt, ser så söt ut när han håller den och mumsar och smackar med munnen. Lägger in lite bilder då det egentligen inte hänt något speciellt på våran lilla mini semester. Just de, E kom också hem igår, efter en tripp till split och sarajevo, men man kan ju undra vem som varit utomlands när man jämför våra solbrännor..



Att plaska och krypa runt i mormors pool är riktigt kul!


Gå gå gå, HELA tiden, på golv, gräsmatta, asfalt grus eller sand, spelar ingen roll!



Mums mums!


Morfar kan mata!


Liksom mormor.


Syrran är inte så bra på att ro.. Hon hamnde i vassen..


Så jag fick rycka in och visa hur det ska gå till!


Snart så är man tillbaka i sin normala form.. Men har tre månader på mig, enligt kusinen..


Det är iaf skillnad från en vecka efter snittet...



Bada bada bad. Vem är det som är först med att simma omkring? Jag såklart, ingen badkruka här inte. Det var ju hela 17grader på två meters djup...


Sen var jag kanske först upp också, men syrran doppade sig inte ens, den fegisen. Mor däremot gjorde ett svandyk :-)

Nu får det vara nog med bilder, ska ut i det fina vädret en stund, vattna blommorna. D sover nog sina vanliga två timmar nu. Hej svej och ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0