Fooootboll, fotboll är bäst, fooootboll ja fotboll är bäääst!

Ja det är så skönt att få se på fotboll på kvällarna. Man är ute hela dagarna så då är det skönt att slappa i soffan framför en match. Tur att vi har tv i hytten på kryssningen ;-) Ska väl inte vara så ambitiös och se alla matcherna när man är på semester, men Sveriges måste man se iaf. Ja ja nog om det, är säkert ingen som missat att det dragit igång!


Det har ju varit så sjukt varmt det senaste, D har glatt svalkat sig i sin pool, om det nu är att svalka sig när vattnet är jätte varmt! Har inte legat och pressat något, men ändå varit ute och jag måste säga att jag är bra brun! Tycker man blir så snygg då, med lite fin färg i ansiktet och på kroppen, eller hur?

Jo just de, Dennis stod ute på gräsmattan i fem hela sekunder idag, utan att han höll i något eller någon! Grymt, han var så duktig så jag köpte en "övningsgår" t-shirt till honom.. Själv köpte jag några linnen, måste ha några utan och med smala axelband nu på semestern. Vi kan inte ligga och pressa varje dag utan vi ska på diverse utflykter, så som forsränning och cyckla till en avlägsen strand, så då kan man passa på att inte få några fula ränder.

Jag har sådan hemsk träningsvärk i mina armar och bröstmuskler. Körde bodypump i fredags och jag lär mig aldrig vilka vikter jag ska ha till armarna! Är inte kul att ha för lite som man haft några gånger, och nu hade jag tydligen för mycket, shit orkar knappt lyfta upp gubben i famnen! Men det lägger sig väl snart, i morgon är det styrketräningspass med personlig tränare, så då kan man inte slappa!

Nu är planerna för midsommar spikade också, det blir en helg i Nössemark hos "Den riktiga Lina" (Lina som jag skriver om i bloggen ibland är min grymma polare här i gbg, hon heter egentligen Carolina, men tycker det är jobbigt att säga ;-) ) Denna LIna är den tjejen som vi lyckades para ihop med Es kompis på våran inflyttningsfest. Kommer bli skitkul tror jag!

Nej nu måste jag packa lite.. Eller så tar jag det i morgon.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0