Sista dagen i Långed på ett tag

I helgen har D varit ganska sur och grinig. Skrikit som en galning innan han somnat, men ändå sovit sina 9 timmar på natten plus 3-4 till. Men på dagrna har det bara blivit korta mikropauser på 20-30 minuter 3 gånger om dagen.
I går var vi i bengtsfors hos min mammas kompis. Vi käkade god mat och hon fick kela lite med D. Idag var jag och D i ed och fika med brudarna. Det var mysigt men jag var sjukt sur och grinig.. Hade inte snusat på ett dygn och var fly förbannad.. ha ha man blir väldigt lättretlig utan snus.. D var inte heller på så bra humör. Började bli lite orolig för D på eftermiddagen då han inte alls var sig själv. Men sen kom förklaringen.. Det äckligaste bajs jag någonsin sett tryckte han ut med stort besvär.. Efter det var han återigen min lilla solstråle som bara ska busa och le hela tiden! Undrar om det var sprutorna som gjorde så han fick så ont i magen? Men strunt samma, nu är han som vanligt igen, och jag också för den delen.. klarade mig inte utan snus längre så jag köpte två dosor förut.. Det var sjuuuukt gott.. Kan inte lägga av med alla laster på en gång, eller hur?
Min viktiminsknings vecka har väl gått bra, ner 1,8kg. Godkänt tycker jag.

I morgon bör det av hem igen, ska bli skönt att flytta in. Så om det inte kommer nått inlägg på några dagar är det för att jag har fullt upp!

Nu ska vi sova, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!
Det var så kul att ni kom och någon grinighet från din sida märkte jag då inte av. Stackars liten Dennis som hade ont i magen, då får man va lite kinkig. Skynda med fler bilder från huset, jag är sjukt nyfiken. Massa kramar

2008-01-15 @ 10:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0