Saknar min bättre hälft..

Nu måste jag verkligen skärpa mig. Jag har nu varit i Långed sedan den 22 december. Under denna tiden har jag gått till konsum EN gång, en promenad som tar kanske en halvtimme, gått till handlarn, 5 minuter och varit ute En dag till ed och bengtsfors.. Sen har jag bara suttit inne och ugglat i myskläder och busat med D. Men det är faktiskt ganska skönt att göra INGENTING. Hemma så är jag ute varje dag, oftast flera timmar. Det är självklart väldigt skönt och roligt, men jag vet hur mycket det kommer bli med inflyttning och handling sen när vi väl flyttar in så jag kan gott unna mig lite slapphet, eller hur?

Nu vill jag att det ska vara nästa vecka så min lilla familj äntligen kan flytta in, jag saknar E så jag storknar.. Väldigt skönt att vara med mor och far så mycket, saknar ju dem när jag är i gbg, men man kan inte få allt. Tror de kommer sakna Dennis vääääldigt mycket när vi åker hem igen sen. Men nu är det inte så lång väg, två timmar så är de framme :-)

I dag har D tagit sovmorgon igen! Så skönt så skönt. Han somnade runt 21 i går, mumlade lite runt 0630 så jag gick ner och gjorde mat, men han vaknade inte förrän en timme senare! Sen somnade vi båda om till 1030. Mer sånt! Jag har även börjat min lågkalori "diet" idag. Är inte riktigt en diet, eller vad ska man säga? Bara att man äter precis det som kroppen behöver, inget mer. Men blir man inte mätt är det bara att käka mer frukt eller grönt. Jag var t.om så mätt idag så jag orkade inte äta middagen.. Så detta skall jag allt klara av en stund. Måste gå ner mina 7 överskotts kilo..

Har inte lagt in några bilder idag, så det får bli i morgon istället. Nu ska jag somna innan elva för en gångs skull så natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: den bättre hälften

saknar er med!

2008-01-09 @ 06:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0