Dennis 4 månader

272980-232

Ja idag blev D fyra månader. Helt galet! Nu går det undan, fast det känns som man har haft honom hos sig jätte jätte länge! Nu har han i och för sig bara varit hemma hos oss i 3 månader men ändå.. Han blir busigare och busigare för varje dag. Nu ska han som sagt aldrig ligga ner, utan ska stå i knät eller på soffan HELA tiden. Roligast är om jag ligger ner och han står på min mage och får falla framåt och få en puss. Men om man har börjat så får man hålla på så en stund kan jag lova.. Men han är inte så ledsen om dagarna längre i alla fall. Kolikflskorna som jag köpte har verkligen hjälpt honom med hans magont, fisar och rapar! :-)
Har inte så mycket att skriva om idag men ger er lite bilder i stället:

272980-239
Häromdagen fick han bli badad av mormor då pappa E inte är här för att sköta sin favorit syssla med sin son. Han är en riktig vatten älskare och plaskar med benen och fladdrar med armarna.

272980-236
En favvo grej att göra nu det senaste är att suga på allt, fingrar, snören, napphållare ja allt utom nappen..

272980-233
Han hade en mössa inomhus häromdagen då jag körde en "ta bort skorv kur". Det är en salva, eller mer som fet fet vaselin som ska sitta på i fyra timmar. Jag hade gjort de på natten men han rör sig så mycket så han hade skavt bort allt innan de hade börjar verka. Så det fick bli en kur på dagen i stället, med mössa som skydd!

272980-234
Igår fick han ha finkläder igen, det var ju trots allt en röd dag :-)

272980-235
Efter fyra månader har ärret blivit jätte fint. Det har blivit längre dock, men inte så konstigt när han växer :-)

272980-238
Här är ett kort på D och på mig. Jag är cirkus fyra månader på det kortet. Ganska lika eller hur? I alla fall ögonen. Ska nog fråga far om vi kan gå upp på vinden i morgon och se om min babysitter finns kvar, den är jätte fin med starka färger. Nu kan nog D sitta i en sådan som inte går att fälla.

272980-237
Ett kort till på oss vid fyra månaders ålder. Nu var det INTE lätt att få D att posa likadant.. Så det på han blev inte så bra, men jag gjorde ett försök iaf :-) Visst var jag söt, lite tjock bara, he he.

Nej nu får ni inga fler bilder idag!
Just de, tack så mycket för de fina komentarerna om huset! Och klart att vi ska träffas ofta nu Evelina när du flyttar till min vackra stad ;-)
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0