Vad fort den här veckan går!

Nu är det redan torsdag, helt sjukt. Igår var jag och Dennis på promenad och jag fastnade vid gungorna på vägen hem. Dennis har aldrig gungat så jag tänkte prova. Den var lite stor för honom men det gick bra om jag höll i gungan hela tiden. Å herregud vad han skrattade!! Helt tokig, det pirrade nog gött i magen på honom. Han var en snäll pojk hela dagen igår, förutom när vi var i bowlinghallen.. Han ska ju aktiveras hela tiden, vill aldrig sitta still i knät.. Så det blev lite bäring fram och tillbaka, känner det i ryggen idag. Men men kan förstå att det inte är något kul att vara där..
När jag och familjen var ute på promenad i förrgår råkade jag säga något dumt till E.. Att om han betalar en tandblekning till mig så ska jag sluta snusa.. Men det var ju dumt sagt, för han tog det på största alvar.. Skit också, nu kommer han säkert hem någon dag och säger en tid då jag ska vara hos tandläkaren.. Shit, jag är inte mogen att sluta snusa än ;-) Nu när jag håller på att gå ner i vikt också.. Slutar jag snusa kommer det vara skitsvårt att inte tugga på något hela tiden, som sist jag slutade, gick ju upp 10kg på någon vecka bara..!! Men men det får bli ett senare problem.

Idag ska E på fotboll. Brajjen möter GAIS. Men de ska tydligen säga till alla hammarby fans att inte gå in, något med att bajjen får betala för publikvärdarna som håller koll på bajjen läktaren. Så då ska han och några polare stå och mota bort folk från att gå in, ha ha sjuka folk.

Lina och Ilean skulle kommit idag, men de kommer i morgon i stället, så nu vet jag inte vad jag ska göra.. Slappa som vanligt ;)
 Dennis sov som en kung i natt med och vaknade samma tid som igår, 08:40. Nice nice. Han har fått tillbaka hostan på nätterna dock, så E var inne vid 04:30 och gav honom vatten och lugnade ner honom lite.

Nej nu när D sover sin förmiddagslur ska jag ta och damsuga! Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0