Utan snus, Dag 1

Oj oj oj. Det är väääldigt jobbigt. Har redan ont i huvudet, det som brukar komma den tredje snus fria dagen annars. Jag är sugen på mat konstant. Men som tur är så har vi inget godis hemma, så jag har gått runt och knaprat på vattenmelon. Vet att jag kommer gå upp massa kilon nu.. Fast att jag är ute och går en massa. Men man känner att man måste tugga på något hela tiden!!

Idag har jag skickat iväg liggdelen til vagnen, en brud i från huvudstaden som köpte den. Skönt med lite klirr i kassan plus att man blir av med lite "bröte"!

Vi i våran lilla familj tog en tur in till stan förut. D hade redan fått på sig pyjamasen, fast klockan bara var halv sex. Men han fick på sig ett par strumpor och en tröja så var han redo för avfärd. Jag ville att E skulle visa mig vart tandläkaren ligger, dit jag ska i morgon.. Mitt i stan låg de.. Så det är lika bra att jag tar bussen in i morgon. Jag är inte ett dugg sugen på att gå dit... Lite nervös faktiskt.. Men det blir nog bra, bara det blir klart. Vet ju att jag har ett hål, minst..

Nej nu ska jag lägga mig, fortfarande inte helt hundra, även om näsan är snällare mot mig idag. Dennis har för övrigt varit en riktig gull unge idag och inte grinat något alls!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: c

ÅH vad du är duktig baby!

2008-04-22 @ 10:06:25
URL: http://smalandrockar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0