Fredagskväll på hallen

Vi var som sagt i saluhallen och införskaffade lite kött inför morgondagen. Sedan åkte vi till ica kvantum i munkebäck för att köpa resten av ingridienserna, men jag fick inte tag i wasabi eller hjortron.. Då detta är huvudingridienser så måste jag ju försöka fixa detta i morgon. Men jag kan inte åka till focus för jag har ingen bil!! Ja ja det löser sig säkert.

Var ute på en timslång promenad i dag med, men var på väg hem redan efter 40 minuter så då tog vi en sväng om i Hildedal. Fint område man bor i, ännu finare kommer det bli när allt är planterat och klart och allt skräp från byggjobbarna borta.

Ni ser väl på "Var fan är mitt band?" med uggla? Han är hur rolig som helst, helt väck. Som en svensk verison av Ozzy typ.

Nu ska jag lägga mig och se på Berg flyttar in, eller om det är något annat bra. Bjuder på lite bilder en fin fredagskväll som denna.

image429
image434
När man är med pappa får man göra vad man vill, t.o.m leka i tvättkorgen!

image430
Ibland när jag sitter i soffan och ser på tv och Dennis går runt i sin gåstol så blir det plötsligt tyst. Man vänder sig om och ser att han sitter och tittar ut på dagisbarnen som leker helt facinerat. Han längtar väl kanske?

image431
Dammen som jag gick runt igår. "Har du swimmingpool? -Nej men jag har damm under sängen!" ha ha

image432
Gunga är riktigt kul, sprattlar så mycket med benen så t.o.m skorna flyger av!

image433
Han har så fina ögon min lille pojk.

image435
Både E och D fick ha badbyxor på idag för jag ville spela in när han plaskar som en galning och visa er här på bloggen, men då ligger han självklart helt lugnt och leker med sina fötter eller badankorna.. Han vet precis vad han gör.. ;-)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: cia

hahaha jag ser bara hur han skrattar när han gungar! :)

2008-04-12 @ 12:53:38
URL: http://ciajanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0