Rysk björn

Idag vaknade vi pigga vid åtta. Vi la oss i soffan för att se morrongänget på kanal lokal. De var BARA snack om guldet så de var inte alls kul.. Så jag zappade över till trean och days of our lives.. Helt sjuk serie det där!
Jag tvättade och städade undan lite. Mor kom vid halv ett. Vi åkte direkt till Ica Focus, som förövrigt är den bästa affären i stan! De har verkligen allt. Jag skulle ha strömming då fiskbilen på torget har stängt sön-mån. Men vad förvånad jag blev när fiskdisken på focus också var stängd, de som är kända för att ha öppet 07-23 varje dag.. Men men det fick bli korv i stället. Var ett tag sedan jag käkade hemmagjort mos med kok korv! Mammas mos är det bästa.. Det råkade även bli en liten passionsfrukt/mousse bakelse.. Kan inte motstå att köpa något gått när man går i den affären.. Jag köpte även "fina" chokladpraliner till far. Han opererade sin axel idag så jag tyckte han kunde få lite choklad när han vaknade. :-)

Jag fick även min "learn croatian" på posten idag. Om E ska lära Dennis lite så vill ju jag fatta vad de säger :-) Saken var den att jag skulle lära mig i "hemlighet", men då E kom vid fyra och inte fem som han sagt så hade inte jag hunnit gömma skivan och stänga av datorn.. Så så bra gick det med min hemlis.. ;-)

Familjen tog även en liten kvällspromenad till torget. D provade sin nya overall som han fått av mormor och den passade ganska bra, lite stor men han växer så fort nu. E hade fått ett paket från en vän som är i Ryssland! Dennis fick en jätte söt rysk björn som spelar en låt om man trycker på handen. Jätte gullig, Dennis tackar och bugar P-G! Det kom fram tillslut i alla fall, tog ju bara en månad.. Ha ha


image86
När jag nattat båda mina pojkar vid åtta skulle jag se på de nya programmet på kanal 5, EKG, men jag fattade inte intresse och satte mig här i stället. Men jag ska ta en tidig kväll i kväll också, det tar på krafterna att vara bebis förälder ;-)

I morgon ska D träffa en läkare, vi hoppas att allt ser bra ut. Han har blivit jätte stark i nacken nu, duktig kille!

Nej nu ska jag lägga mig i bingen och försöka sova. Är inte trött men känner att kroppen behöver vila. D har förövrigt varit jätte snäll idag också, han har inte haft magknip på länge nu. Men alltid när vi är med "folk" så sköter han sig ju utmärkt. Så han visade sin bästa sida till mormor i alla fall :-)

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: cia

haha ja det lär ju behövas iaf! med min kondition! haha mmm... men faan du kommer iform på två veckor tror jag ;P haha tyckte ju som sagt inte de va så farligt! :P puusss

2007-10-29 @ 23:11:47
URL: http://ciajanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0