Hemmafru nästa? ;-)

Det blev grillat igår som jag trodde hos svärfar. Väldigt gott och vi fick med oss resten hem. Så idag gjorde jag potatisgratäng och värmde på oxfilen, riktigt lyxig måndags mat!

Det var även vising igår och budgivningen är i full gång just nu. Ska bli kul att se vad det slutar på, och om de går med på att flytta in första februari.. Annars så får vi väl göra en extra flytt, men inget som jag hoppas på. Hatar att flytta. Lägga ner alla saker i lådor är väl ok, men att flytta dem och att sedan packa upp allt är det jag hatar mest av allt.. Känns som om jag flyttat miljoner gånger redan..!

Vi har nyss varit ute på våran dagliga promenad. Jag trodde det skulle vara svinkallt ute, så jag pälsade på mig, men istället blev jag dyngsvett för det var en väldigt varm oktoberdag! Jag gick till torget och köpte lite mat, ingridienser till den goda lax och avokado salladen som jag hade tänkt bjuda tjejerna på i morgon, eller så kanske de bara vill ha fika, så jag köpte fikabröd också. Jag gick även in i blomsteraffären och handlade upp mina blomstercheckar som jag fått. Det blev dessa snygga blommor:
image69

Bebisen och hjärtat sparade jag från den buketten jag slängde, jag fick även denna snygga skapelse för checkarna

image70

Känner mig som värsta hemmafrun som bryr sig och blommor och städar om dagarna, ha ha inte likt mig!

Nej nu ska jag mata D, bjuder även på en bild i dagens outfit.

image71

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jadu Callo, vet inte vad ja ska säga om detta hemmafruandet..haha!
Vi tar gärna lite lunch imorn, gott gott!
Ses imorn! Kramar

2007-10-15 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0