Friends for life?

Natten började med att jag höll på att somna när jag matade D vid två.. Jag väckte E som fick ta över, han hade ju redan sovit 6 timmar så jag var värd att få sova, eller hur? Ändå var jag jätte jätte trött i morse.. jag började sortera bebiskläderna, de låg i en enda röra. Men tiden gick fort, vi skulle iväg till en kompis så vi fick lämna kläderna i en hög..
Vi var borta i fyra timmar. Vi tog kort en del kort, bl.a detta på Ilean och Dennis. Så söta som håller handen! Syns det att Ilean är en dag äldre? :-)

image83

När jag kom hem stod maten på bordet! Förrätten var "västkust räkor på fullkornstoast" och huvudrätten "Piggvars filé serverad med kryddstark potatispuré" Detta även kallat "Havs symfoni" av kocken.. Ha ha han är rolig.. 

Jag känner mig lite uttråkad i kväll.. Vill göra nåt men vet inte vad. Det känns som om klockan är elva men hon är inte ens sju.. Inte är jag trött heller! Nej det får bli lite kortspel med babe, men först ska jag organisera Dennis kläder!
Glöm inte att ställa tillbaka klockan i natt!
Ha de gött!

image84 


Kommentarer
Postat av: Jenny

nu får du min blogg adress! =)
jag har precis visat mina vänner din blogg på din son dom tyckte han var jätte söt!!!

O det tycker jag med + att det var en väldigt fin familjebild på din familj!

2007-10-27 @ 23:51:40
URL: http://holms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0