Jag har visst blivit utmanad, av ciajanson.blogg.se!

Om du blev strandsatt på en öde ö vad skulle du ta med dig? Du får bara välja en person och en sak. Du kommer vara fast i ett år och du kanske inte överlever.

image81

Oj då.. Jag skulle nog ta med mig Robinson Martin Melin. Ha ha så får vi hoppas att ön är som Tengah, eller vad nu den ön hette som han vann på. Sen är det ju bra med en snut om det kommer några fulingar.. ;-) Jag skulle ta med en låda snus. Annars blir jag väl så purken så Martin inte vill hjälpa mig utan kanske grillar mig över en eld i stället..

Nu utmanar jag: smalandrockar.blogg.se , hennys.blogg.se och holms.blogg.se!

Kommentarer
Postat av: SoS

vi saknar uppdateringar...

2007-11-30 @ 08:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0